Ik wil dat mijn man EEN MAN IS! Gewoon? Maar geluk zit in de simpele dingen! Ik wil gewoon dat hij me zo teder kust, me zacht knuffelt en praat en met me praat ... Ik wil dat hij klaar staat om met mij te delen, niet een bed, maar ook de rest van het leven! Beschouw je jezelf als zo'n man?
'Zoek' een intelligente man met HUMOR,uitstraling en charisma. Geen flirt, ik ben wel toe aan iets serieuzers. Dat mag best gezegd worden toch? In mijn tijd bleven mensen nog wel eens bij elkaar, de laatste tijd hoor ik alleen maar dat mensen gaan scheiden en uit elkaar gaan. Zo een zonde, ik ben misschien
Welke man geniet van een jong uitziende 64 -jarige Zaankanter? Een rechttoe rechtaan dame die in elk probleem een uitdaging ziet? Ik ben er klaar voor!!!
Voor mij maakt het in principe niet uit, hoe jij er uit ziet. Zolang je maar weet, hoe je een vrouw moet behandelen en wat er omgekeerd van je verwacht wordt. Hygiëne en discretie is voor mij wel belangrijk. Ik hou van iemand die op zijn uiterlijk let. En een man die alles aan de grote klok hangt, wil ik
Geile oma's die nog op zoek zijn naar lekkere mannen in andere regio's
Popjes, 67 jaar · Roeselare
wil ik wel van jezelf horen
Fijnekatelijn, 69 jaar · Bottelare
U bent nog lekker fit en voelt je jonger dan u bent. U bent langer dan mij, want ik draag graag hakken. U houd er van om auto te rijden
Lieverdje59, 65 jaar · Den Haag
Nella, 69 jaar · Middelburg
Ik zoek naar een kleurrijke man een mooi mens. Die mij uitdagingen geeft ,tegengas en twinkeling in mijn ogen. Hecht eraan
Leesmeprofiel, 69 jaar · Hellendoorn
Je bent een spannende man die mij graag gezelligheid bezorgd.
Amy1939, 67 jaar · Giethoorn
Een lekkere geile man die mij goed kan neuken, je leeftijd is voor mij niet belangrijk. Het moet wel discreet gebeuren, want
Jeansante, 69 jaar · Hasselt
De eerste stap, het vinden van een man, wel discreet natuurlijk. Die interesse heeft in een getrouwde vrouw aan zijn deur
Ventieldopje, 66 jaar · Elshout
Ik zoek wel iemand die ook nog een beetje fit is, er nog graag op uit gaat, een leuke wandeling over de markt of een dagje weg met