Ik wil dat mijn man EEN MAN IS! Gewoon? Maar geluk zit in de simpele dingen! Ik wil gewoon dat hij me zo teder kust, me zacht knuffelt en praat en met me praat ... Ik wil dat hij klaar staat om met mij te delen, niet een bed, maar ook de rest van het leven! Beschouw je jezelf als zo'n man?
Graag zou ik iemand ontmoeten die houdt van de gewone dagelijkse dingen in het leven. Samen de natuur intrekken, samen lachen en knuffelen, nu en dan een lekker etentje en eens gezellig opstap gaan.
Voor mij maakt het in principe niet uit, hoe jij er uit ziet. Zolang je maar weet, hoe je een vrouw moet behandelen en wat er omgekeerd van je verwacht wordt. Hygiëne en discretie is voor mij wel belangrijk. Ik hou van iemand die op zijn uiterlijk let. En een man die alles aan de grote klok hangt, wil ik
Kun jij mij meerdere keren laten komen, wil je dat alsjeblieft met mij doen de hele nacht lang. En kun jij iets meer dan ik verwacht? Dan hoop ik van je te horen.
Geile oma's die nog op zoek zijn naar lekkere mannen in andere regio's
Lekkerweer1951, 65 jaar · Molenaarsgraaf
Jij vindt het leuk als een vrouw een eigen leventje heeft en haar ding doet. Jij kunt het waarderen dat ik geen standaard mens
LadyLizzy, 67 jaar · Sliedrecht
Ik zou graag iemand vinden die van mij het gelukkigste meisje zal maken, ik hou van een vent die groter is dan ik., Omdat ik klein
Charlott, 69 jaar · Kerkhove
Een man met een soortgelijk verhaal. Dan is er in ieder geval al een onderwerp mochten we tegenover elkaar staan. Iemand die
ShakeSpeare, 65 jaar · Emmeloord
Zou het leuk vinden een man/maatje/vriend te ontmoeten waar ik duidelijk een click mee heb, of chemie, om vervolgens gezellige
Bloemenmeid, 65 jaar · Meppel
Je zit lekker in je vel, bent verzorgd, zorgzaam, open, eerlijk, sociaal, spontaan, Je bent zo rond mijn leeftijd en woont
MeAloneLady, 65 jaar · Oostende
Een zachtaardige man, attent, eerlijk, die me respecteert. Iemand die wilt genieten van al het moois dat het leven te bieden
Yvonne60singel, 68 jaar · Aalst
eerlijk en oprecht en de partner vertrouwen
Sunny-Lady, 69 jaar · Gorinchem
Je bent een nette man, die een vrolijk karakter heeft. Je staat er voor open om met mij dingen te gaan doen, kopje koffie drinken,