Gratis Aanmelden

Meisje 19 Ceelies 50 (67) uit Haarlem wil man

Dit geile 67-jarige meisje uit Haarlem wil een oudere man ontmoeten voor sexdating! Stuur 19 Ceelies 50 een email en spreek iets met haar af!

Home » Noord-Holland » 65-69 » 19 Ceelies 50
19 Ceelies 50, 67 jaar · Haarlem

♥  Noord-Holland
♥  Ik heb grijs haar
♥  Ik heb bruine ogen
♥  Ik rook niet
♥  Ik heb geen tatoeages's
♥  Ik heb een slank lichaam

19 Ceelies 50 is op zoek naar:

Ik wil dat mijn man EEN MAN IS! Gewoon? Maar geluk zit in de simpele dingen! Ik wil gewoon dat hij me zo teder kust, me zacht knuffelt en praat en met me praat ... Ik wil dat hij klaar staat om met mij te delen, niet een bed, maar ook de rest van het leven! Beschouw je jezelf als zo'n man?

Stuur een berichtje aan 19 Ceelies 50

Zend

Meteen sexdaten met 19 Ceelies 50

Afspreken

Ook deze rijpe oma's uit Noord-Holland zijn nog op zoek naar dating

Iiiiissssaaaaa, 67 jaar · Warmenhuizen
♥ Noord-Holland ♥ Grijs haar ♥ Bruine ogen ♥ Slank lijf
Ik zou het leuk vinden om hier een leuke partner te vinden die als er een klik is, een fijne relatie op te bouwen met wederzijds respect die net als ik van knuffelen houd eerlijk is en betrouwbaar!
Zend
Fieneke49, 68 jaar · Driehuizen
♥ Noord-Holland ♥ Grijs haar ♥ Grijze ogen ♥ Slank lijf
je bent inmiddels misschien ook al wel zonder baan? Je hebt veel vrije tijd over, en je vind het leuk om die te benutten met reizen en ontdekken. Je bent spontaan sociaal en ook wel lief .. Je hebt eigenlijk zo een beetje alles om je te vermaken alleen het leuke gezelschap dat ontbreekt.
Zend
SnowwySingle, 69 jaar · Amsterdam
♥ Noord-Holland ♥ Donkerblond haar ♥ Blauwe ogen ♥ Slank lijf
Volgt
Zend

Geile oma's die nog op zoek zijn naar lekkere mannen in andere regio's

Elody, 65 jaar · Gent
Een man die graag vertroeteld zou worden met wat ervaring en liefst romantisch?
Motormuisje, 69 jaar · Ranst
Een leuke, nette, verzorgde man die ik graag zou willen leren kennen als hij dat ook zou willen. Ik verzorg mezelf nog goed
Betsie55, 66 jaar · Nijmegen
Je wil ook weleens gek doen en uit de band springen, iets doen wat niemand van je verwacht en waar niemand ook achter hoeft te
Tijgetje, 65 jaar · Leiden
Openminded, gelijkgestemt en gepassioneerd
Goudsmid1949, 67 jaar · Schoonhoven
Ik zoek gewoon een leuke man om mijn oude dag mee te kunnen slijten. Nu lijkt een jongere man mij wel het beste bij mij passen
Ventieldopje, 66 jaar · Elshout
Ik zoek wel iemand die ook nog een beetje fit is, er nog graag op uit gaat, een leuke wandeling over de markt of een dagje weg met
KarinaZoekt, 68 jaar · Vinkeveen
Ik zoek, maar wel discreet. Als je getrouwd bent, moet je goed op je tellen passen. Anders raak je in grote problemen. Een man
Selena490919, 68 jaar · Almere Buiten
Je bent een (jonge)man die op zoek is naar een dame die van wanten weet en uren lang kan genieten van een wat oudere vrouw als