Ik wil dat mijn man EEN MAN IS! Gewoon? Maar geluk zit in de simpele dingen! Ik wil gewoon dat hij me zo teder kust, me zacht knuffelt en praat en met me praat ... Ik wil dat hij klaar staat om met mij te delen, niet een bed, maar ook de rest van het leven! Beschouw je jezelf als zo'n man?
Kun jij mij meerdere keren laten komen, wil je dat alsjeblieft met mij doen de hele nacht lang. En kun jij iets meer dan ik verwacht? Dan hoop ik van je te horen.
'Zoek' een intelligente man met HUMOR,uitstraling en charisma. Geen flirt, ik ben wel toe aan iets serieuzers. Dat mag best gezegd worden toch? In mijn tijd bleven mensen nog wel eens bij elkaar, de laatste tijd hoor ik alleen maar dat mensen gaan scheiden en uit elkaar gaan. Zo een zonde, ik ben misschien
Ondeugd, 68 jaar · Enkhuizen
♥ Noord-Holland ♥ Blond haar ♥ Bruine ogen
Ik zoek een verzorgde, sportieve, spontane en eerlijke man.Met energie en levenslust om nog samen te genieten van de herfst in ons leven.
Geile oma's die nog op zoek zijn naar lekkere mannen in andere regio's
MissGonny , 69 jaar · Winschoten
Ben je daar? de man van mijn dromen die van me houdt zoals ik ben? Niet vanwege mijn geld? Ik ben niet arrogant
MIsjou, 67 jaar · Oss
Een man die de lege gat in mijn leven weer opvult. Ik wil je graag leren kennen en langzamerhand een relatie met jou opbouwen.
JuliaTroost, 69 jaar · Assen
spontane, betrouwbare gezellige en verzorgd
MillieT, 68 jaar · Luttenberg
Ik geef de voorkeur aan een man die bereid is om me bij te staan ??door dik en dun. Je kan ook een maatje worden voor alleen intieme
MetRespect, 65 jaar · Lopik
Jij moet heel lief zijn en gevoel voor humor hebben. Niet ruw of onbeschoft, maar juist een echte heer zijn.
Ninthe, 69 jaar · Drachten
Lief, discreet, begripvol zijn toch wel de dingen die best wel belangrijk zijn en vertrouwen hoor daar bij. Voel jij je ook
Dina50, 67 jaar · Leiden
U bent een gezellige man op zoek naar een fijne ontmoeting met een even zo gezellige dame, dan verwijs ik u naar de afdeling
Nooitteoud63, 67 jaar · Arnhem
Een man die mij lekker thuis kan verwennen zodat ik de seksuele spanning niet hoef te zoeken in clubs!