Ik wil dat mijn man EEN MAN IS! Gewoon? Maar geluk zit in de simpele dingen! Ik wil gewoon dat hij me zo teder kust, me zacht knuffelt en praat en met me praat ... Ik wil dat hij klaar staat om met mij te delen, niet een bed, maar ook de rest van het leven! Beschouw je jezelf als zo'n man?
Ik zoek niet direct een man voor een relatie maar je weet natuurlijk nooit wat er zal gaan opbloeien. Maar in eerste instantie zoek ik een actieve man om te genieten van leuke dingen en dat kan groot maar zeker ook klein zijn. Humor, intelligentie, direct en eerlijk zijn staan naast actief en vriendelijkheid,
'Zoek' een intelligente man met HUMOR,uitstraling en charisma. Geen flirt, ik ben wel toe aan iets serieuzers. Dat mag best gezegd worden toch? In mijn tijd bleven mensen nog wel eens bij elkaar, de laatste tijd hoor ik alleen maar dat mensen gaan scheiden en uit elkaar gaan. Zo een zonde, ik ben misschien
Welke man geniet van een jong uitziende 64 -jarige Zaankanter? Een rechttoe rechtaan dame die in elk probleem een uitdaging ziet? Ik ben er klaar voor!!!
Geile oma's die nog op zoek zijn naar lekkere mannen in andere regio's
Moekefrancien, 65 jaar · Dendermonde
Ik zoek een lieve man, die ik kan vertrouwen. Ik hecht geen waarde aan financiële zaken, voor mij gaat het echt om het
Lucia19500314, 67 jaar · Bocholt
Je hebt ook je sporen verdient in het leven en bent net als ik toe aan rust en een nieuwe relatie.
Buitenmus, 67 jaar · Rhoon
Je staat open om nieuwe mensen te leren kennen. Je houdt ook van de natuur en wandelen. Je bent spontaan en weet hoe je een gesprek
Selena490919, 68 jaar · Almere Buiten
Je bent een (jonge)man die op zoek is naar een dame die van wanten weet en uren lang kan genieten van een wat oudere vrouw als
WolkjeWiek, 66 jaar · Knokke-Heist
zoek een man met humor en die ook niet achter die bloemen wil zitten gezellig samen uit en thuis.
Marlene19480411, 69 jaar · Arendonk
Een man die erg graag geniet van het leven, graag op reis gaat en samen graag leuke dingen doet
JadenLies, 65 jaar · Vinkeveen
Iemand die gewoon ook eens spontaan met een leuk idee of voorstel komt om toch even het dagelijks leven achter ons te laten
Jetteketet, 67 jaar · Noorbeek
Ben jij een leuke en gezellige man die openstaat voor meer?