Gratis Aanmelden

Meisje LikesLotte (26) uit Groningen wil man

Dit geile 26-jarige meisje uit Groningen wil een oudere man ontmoeten voor sexdating! Stuur LikesLotte een email en spreek iets met haar af!

Home » Noord-Holland » 65-69 » LikesLotte

Oma's op leeftijd

Nederlandse Oma's

Belgische Oma's

Populaire oma's

Ondeugd, 68 jaar · Enkhuizen
♥ Noord-Holland ♥
 

Oma's in de chatbox

LindaMatureX (41)

Online

More info
LikesLotte, 26 jaar · Groningen

♥  Groningen
♥  Ik heb gekleurd haar
♥  Ik heb blauwe ogen
♥  Ik rook niet
♥  Ik heb geen tatoeages's
♥  Ik heb een slank lichaam

LikesLotte is op zoek naar:

Heeft ze nog niet ingevuld

Stuur een berichtje aan LikesLotte

Zend

Meteen sexdaten met LikesLotte

Afspreken

Ook deze rijpe oma's uit Groningen zijn nog op zoek naar dating

Geerke, 68 jaar · Hoofddorp
♥ Noord-Holland ♥ Blond haar ♥ Grijze ogen ♥ Gezet lijf
Voor mij maakt het in principe niet uit, hoe jij er uit ziet. Zolang je maar weet, hoe je een vrouw moet behandelen en wat er omgekeerd van je verwacht wordt. Hygiëne en discretie is voor mij wel belangrijk. Ik hou van iemand die op zijn uiterlijk let. En een man die alles aan de grote klok hangt, wil ik
Zend
Ondeugd, 68 jaar · Enkhuizen
♥ Noord-Holland ♥ Blond haar ♥ Bruine ogen
Ik zoek een verzorgde, sportieve, spontane en eerlijke man.Met energie en levenslust om nog samen te genieten van de herfst in ons leven.
Zend
Evenoppad, 65 jaar · Aalsmeerderbrug
♥ Noord-Holland ♥ Grijs haar ♥ Blauwe ogen ♥ Slank lijf
Een leuke avontuurlijke man die er ook van houd om uitstapjes te maken. We kunnen dan leuk dingen ondernemen, door gezellig te wandelen in een ander stad of een avondje naar het theater. Verder gezellig, liefdevol, eerlijk, op meer kom ik nu op dit moment eigenlijk niet.
Zend

Geile oma's die nog op zoek zijn naar lekkere mannen in andere regio's

Greet49, 67 jaar · Meerkerk
Ik ben al een tijd alleen en dat past gewoon niet bij mij! Ik ben zeker nog ondernemend en doe nog erg veel. En zoek iemand die
Gescheiden51, 66 jaar · Herentals
Ook jij hebt weinig geluk in de liefde gehad zeker. Misschien trok dat je wel naar mij toe. Ik snap niet wat er mis is met verwachten
Gerda64, 69 jaar · Hasselt
lieve humorvolle oprechte man gezocht voor vriendschap en als het klikt een innige langdurige lat-relatie.
Gwncoriine, 68 jaar · Roeselare
Mannen kunnen mij benaderen met een leuk voorstel en het liefst met iets meer informatie omtrent wat ze zelf zoeken. Ik vind
Followtheleader, 65 jaar · Losser
Je bent een goed gehumeurde man, je weet wat je zelf wilt en trekt ook wel gewoon je eigen plan. Je bent zelfstandig en niet afhankelijk
Idaah, 68 jaar · Kortrijk
Je moet wel een beetje romantisch zijn want ik hou niet van het koude gebeuren, zo van erop en eraf en dan is het weer voorbij.
BenenWijd52, 65 jaar · Kortrijk-Dutsel
Gewoon geil en weet een vrouw dat te geven waar ze naar verlangd en je hebt er geen probleem mee dat mijn man toekijkt.
Ria47, 69 jaar · Zutphen
Volgt