Gratis Aanmelden

Meisje 19 Ceelies 50 (67) uit Haarlem wil man

Dit geile 67-jarige meisje uit Haarlem wil een oudere man ontmoeten voor sexdating! Stuur 19 Ceelies 50 een email en spreek iets met haar af!

Home » Noord-Holland » 65-69 » 19 Ceelies 50
19 Ceelies 50, 67 jaar · Haarlem

♥  Noord-Holland
♥  Ik heb grijs haar
♥  Ik heb bruine ogen
♥  Ik rook niet
♥  Ik heb geen tatoeages's
♥  Ik heb een slank lichaam

19 Ceelies 50 is op zoek naar:

Ik wil dat mijn man EEN MAN IS! Gewoon? Maar geluk zit in de simpele dingen! Ik wil gewoon dat hij me zo teder kust, me zacht knuffelt en praat en met me praat ... Ik wil dat hij klaar staat om met mij te delen, niet een bed, maar ook de rest van het leven! Beschouw je jezelf als zo'n man?

Stuur een berichtje aan 19 Ceelies 50

Zend

Meteen sexdaten met 19 Ceelies 50

Afspreken

Ook deze rijpe oma's uit Noord-Holland zijn nog op zoek naar dating

Ikbentineke, 67 jaar · Hoorn
♥ Noord-Holland ♥ Grijs haar ♥ Groene ogen ♥ Slank lijf
Je bent een actieve, jong voelende en ogende man. Je houdt van het leven en hebt nog geen zin om stil te zitten. Aangezien ik zelf geen auto heb, zou het fijn zijn als je wat in de buurt zou wonen maar overal is een oplossing voor te vinden. je bent een hondenliefhebber.
Zend
SnowwySingle, 69 jaar · Amsterdam
♥ Noord-Holland ♥ Donkerblond haar ♥ Blauwe ogen ♥ Slank lijf
Volgt
Zend
Jemoeder510319, 66 jaar · Bussum
♥ Noord-Holland ♥ Bruin haar ♥ Bruine ogen ♥ Slank lijf
Een man die graag geniet en met mij fijne dingen wil ondernemen.
Zend

Geile oma's die nog op zoek zijn naar lekkere mannen in andere regio's

Saturn51, 66 jaar · Harskamp
Ik heb geen specifiek ding in gedachten omdat liefde uit alle vormen en maten komt. Als je begrijpt wat ik bedoel. Ik zou graag
AudeDame, 65 jaar · Baasrode
Op dit moment gaat mijn voorkeur uit om een lekkere sexrelatie op te bouwen en wie weet dat er ook een vriendschap uitgroeit
Tijgetje, 65 jaar · Leiden
Openminded, gelijkgestemt en gepassioneerd
Gerda64, 69 jaar · Hasselt
lieve humorvolle oprechte man gezocht voor vriendschap en als het klikt een innige langdurige lat-relatie.
Jannie48, 69 jaar · Geldrop
Wij zoeken een rustige type, staat voor veel open, dus ook eventueel een trio. natuurlijk kunnen wij ook gewoon met z'n tweeën
WeduweAlleen, 68 jaar · Schelderode
Levensgenieter, graag stappen, leuke dingen doen, humor hebben.
Conneke, 66 jaar · Harderwijk
lengte zo rond 160-170 lief en gemakkelijk en spontaan
Camille P, 65 jaar · Paterswolde
Een man die voor dingen openstaat. Graag naar andere luistert en zijn verhaal deelt en dapper is. Een man die ook naar mijn