Ik wil dat mijn man EEN MAN IS! Gewoon? Maar geluk zit in de simpele dingen! Ik wil gewoon dat hij me zo teder kust, me zacht knuffelt en praat en met me praat ... Ik wil dat hij klaar staat om met mij te delen, niet een bed, maar ook de rest van het leven! Beschouw je jezelf als zo'n man?
Je bent een actieve, jong voelende en ogende man. Je houdt van het leven en hebt nog geen zin om stil te zitten. Aangezien ik zelf geen auto heb, zou het fijn zijn als je wat in de buurt zou wonen maar overal is een oplossing voor te vinden. je bent een hondenliefhebber.
je bent inmiddels misschien ook al wel zonder baan? Je hebt veel vrije tijd over, en je vind het leuk om die te benutten met reizen en ontdekken. Je bent spontaan sociaal en ook wel lief .. Je hebt eigenlijk zo een beetje alles om je te vermaken alleen het leuke gezelschap dat ontbreekt.
Jou heb ik net al heel even een klein kijkje in mijn leven gegeven. Dat mag jij ook doen, maar het hoeft echt niet. Ik heb zo'n idee dat ik daar vanzelf ook wel achter ga komen wie of wat jij bent. Het is niet dat ik een vervanger voor mijn man zoek, want een ieder is uniek. Maar een gezellig iemand om zo de leuke en
Geile oma's die nog op zoek zijn naar lekkere mannen in andere regio's
Biltsehoeve, 66 jaar · Amerongen
Een rustige eerlijke man die het ook zat is om alleen te zijn. Een man die goed kan praten, luisteren en die weet wat liefhebben
GezelligeWinnie, 66 jaar · Geetbets
Ik ben meer dan alleen op zoek naar een praatpaal. Ik ben al 8 jaar weduwe, en weet je wat dat doet met je lichaam? Dat wil meer
CorryBE1948, 69 jaar · Driekapellen
Mannen van mijn leeftijd die nog volop seksueel actief zijn mogen zeker reageren. Maar.... je hoort de laatste tijd steeds
Kember001, 66 jaar · Bogaarden
Een man die ouder is dan ik of jonger zolang je maar met me mee wilt doen en mijn fantasieën wilt vervullen. Een man die
Sameneropuit, 69 jaar · Roden
Je weet wat je zoekt en daar ben je ook doelbewust mee bezig. Je weet precies wat je wel en wat je niet wil. En gaat er ook heel secuur
Platypus, 68 jaar · Zwolle
Bi sexueel
FabienneDeR, 69 jaar · Antwerpen
Ook jij geniet van je vrijheid maar mist af en toe die warmte. Gezelligheid vind je belangrijk en je onderneemt plezante activiteiten
Adelheid1947, 69 jaar · Meppel
Misschien ben jij ook l een hele tijd alleen en heb jij ook behoefte aan een leuk contact. Met de instelling dat niets moet,