Dit geile 67-jarige meisje uit Haarlem wil een oudere man ontmoeten voor sexdating! Stuur 19 Ceelies 50 een email en spreek iets met haar af!
19 Ceelies 50, 67 jaar · Haarlem
♥ Noord-Holland
♥ Ik heb grijs haar
♥ Ik heb bruine ogen
♥ Ik rook niet
♥ Ik heb geen tatoeages's
♥ Ik heb een slank lichaam
19 Ceelies 50 is op zoek naar: Ik wil dat mijn man EEN MAN IS! Gewoon? Maar geluk zit in de simpele dingen! Ik wil gewoon dat hij me zo teder kust, me zacht knuffelt en praat en met me praat ... Ik wil dat hij klaar staat om met mij te delen, niet een bed, maar ook de rest van het leven! Beschouw je jezelf als zo'n man?
Stuur een berichtje aan 19 Ceelies 50 Meteen sexdaten met 19 Ceelies 50 Afspreken
Ook deze rijpe oma's uit Noord-Holland zijn nog op zoek naar dating
MarijkeM, 66 jaar · Bussum
♥ Noord-Holland ♥ Donkerblond haar ♥ Groene ogen ♥ Slank lijf
Je bent hygienisch, discreet. Ik hou van softe sm. afspreken op anonieme locatie
Zend
Geraatje, 65 jaar · Hilversum
♥ Noord-Holland ♥ Grijs haar ♥ Groene ogen ♥ Gezet lijf
Jou heb ik net al heel even een klein kijkje in mijn leven gegeven. Dat mag jij ook doen, maar het hoeft echt niet. Ik heb zo'n idee dat ik daar vanzelf ook wel achter ga komen wie of wat jij bent. Het is niet dat ik een vervanger voor mijn man zoek, want een ieder is uniek. Maar een gezellig iemand om zo de leuke en
Zend
Ronny1, 69 jaar · Opmeer
♥ Noord-Holland ♥ Grijs haar ♥ Blauwe ogen ♥ Gezet lijf
om te weten of jij het bent uit de buurt een vraag hoe heet de hoek flat langs
Zend
Geile oma's die nog op zoek zijn naar lekkere mannen in andere regio's
Ppppppaaaula, 66 jaar · Kluizen
Je kan je mannetje staan in het digitale tijdperk, bent niet van een té oude stempel en hebt niks tegen mijn kat. Ga
OhCaroll, 67 jaar · Braamt
Simpel gezegd zoek ik gewoon een nieuwe vriend. Een man waar ik lief en leed mee kan delen van samen koken tot samen op de bank
BlueBlueM, 66 jaar · Delfzijl
Spontane ervaren man, bij voorkeur van minimaal 45 jaar zodat ik niet het gevoel heb dat ik je moeder ben. Je houdt net als ik
Marthamn, 66 jaar · Groningen
Volgt
MiraB, 65 jaar · Guigoven
Ben je oke om eerst vrienden te worden voordat je een relatie begint? En je dacht niet dat ik te oud ben voor dit soort relaties.
Kukelekuhaan, 69 jaar · Emmer-Compascuum
Je mag bij mij op bezoek komen en ik bij jou, wat voor mij betekent dat we beiden single zijn. Anders heb ik liever geen berichtje
Atomy, 66 jaar · Gelinden
Een man die actief is, nog midden in het leven staat en ondernemend is. Een man die houdt van knuffelen en aanraken.
Lizettat, 67 jaar · Geluwe
Een lieve romantische man die net als ik gewoon zo nu en dan eens wat extra nodig heeft. Om lekker even jezelf op uit te leven.