Ik wil dat mijn man EEN MAN IS! Gewoon? Maar geluk zit in de simpele dingen! Ik wil gewoon dat hij me zo teder kust, me zacht knuffelt en praat en met me praat ... Ik wil dat hij klaar staat om met mij te delen, niet een bed, maar ook de rest van het leven! Beschouw je jezelf als zo'n man?
Graag zou ik iemand ontmoeten die houdt van de gewone dagelijkse dingen in het leven. Samen de natuur intrekken, samen lachen en knuffelen, nu en dan een lekker etentje en eens gezellig opstap gaan.
Geile oma's die nog op zoek zijn naar lekkere mannen in andere regio's
GeenTwijfels, 66 jaar · Capelle aan den IJssel
Ik zoek Spontane man, van 18 tot 112, hoewel ik verwacht niet teveel reacties te krijgen van gespierde mannen van 23. hahahaha,
LadyLizzy, 67 jaar · Sliedrecht
Ik zou graag iemand vinden die van mij het gelukkigste meisje zal maken, ik hou van een vent die groter is dan ik., Omdat ik klein
SingleReis, 69 jaar · Budel
Op mijn leeftijd heb je niet zoveel eisen meer. Wat ik graag wil in een man is een maatje, iemand die net als ik geniet van andere
Fijnekatelijn, 69 jaar · Bottelare
U bent nog lekker fit en voelt je jonger dan u bent. U bent langer dan mij, want ik draag graag hakken. U houd er van om auto te rijden
ErvarenVrouw, 68 jaar · Baars
Omdat ik jou waarschijnlijk niet op straat zal aanspreken, doen we het maar via deze weg! Jij bent natuurlijk De ultieme leuke
Louize, 65 jaar · Abcoude
Een leuke lieve man met wie ik alles kan delen. natuurlijk hoeft hij niet altijd mee als we gaan winkelen, jij mag gewoon jou
Fab1947, 69 jaar · Knokke-Heist
-
NOgah, 65 jaar · Bekkevoort
Ik zit in een, voor de meesten denk ik, ingewikkelde relatie. In deze relatie ben ik het onderdanige type. Soms krijg ik opdrachten