Ik wil dat mijn man EEN MAN IS! Gewoon? Maar geluk zit in de simpele dingen! Ik wil gewoon dat hij me zo teder kust, me zacht knuffelt en praat en met me praat ... Ik wil dat hij klaar staat om met mij te delen, niet een bed, maar ook de rest van het leven! Beschouw je jezelf als zo'n man?
Jou heb ik net al heel even een klein kijkje in mijn leven gegeven. Dat mag jij ook doen, maar het hoeft echt niet. Ik heb zo'n idee dat ik daar vanzelf ook wel achter ga komen wie of wat jij bent. Het is niet dat ik een vervanger voor mijn man zoek, want een ieder is uniek. Maar een gezellig iemand om zo de leuke en
Kun jij mij meerdere keren laten komen, wil je dat alsjeblieft met mij doen de hele nacht lang. En kun jij iets meer dan ik verwacht? Dan hoop ik van je te horen.
Geile oma's die nog op zoek zijn naar lekkere mannen in andere regio's
Polo4747, 67 jaar · Doetinchem
Je bent een heer, je weet hoe je een dame moet behandelen. Dat is erg belangrijk voor mij. Je weet hoe je een goed gesprek hebt
Laetitia1951, 66 jaar · Buggenhout
Actieve, verzorgde, attente man met een dosis humor en realiteitszin. Graag single en het liefst in de buurt wonend aangezien
Boyloverke1951, 66 jaar · Houten
Je hebt vrije tijd over en hou van reizen en ontspannen en zoekt een leuk gezelschap, dan ben je wat ik zoek!
ConnieIsTerug, 69 jaar · Maashees
Mijn ideale bed/contact partner is een lieve, sociale en opwindende man. Ik vind het wel erg belangrijk dat een man goed voor
Gepensioneerd, 68 jaar · Barneveld
De tijd van leuke dingen doen is begonnen maar ook jij hebt alles aan de kant geschoven omdat je werken moest. Nu het genieten
Samenuiteten, 65 jaar ·
Jij bent een leuke vent die ongeachte welke leeftijd, nog zin heeft in een echte relatie en alles wat daar bij komt kijken.
Jetteketet, 67 jaar · Noorbeek
Ben jij een leuke en gezellige man die openstaat voor meer?
Andennefemme, 65 jaar · Herentals
Lieve spontane nog ondernemende man. Die ook wel respect en begrip vol kan zijn (als dat nodig is). Gewoon een goede vriend