Ik wil dat mijn man EEN MAN IS! Gewoon? Maar geluk zit in de simpele dingen! Ik wil gewoon dat hij me zo teder kust, me zacht knuffelt en praat en met me praat ... Ik wil dat hij klaar staat om met mij te delen, niet een bed, maar ook de rest van het leven! Beschouw je jezelf als zo'n man?
Je bent hygienisch, discreet. Ik hou van softe sm. afspreken op anonieme locatie
Centerparcs, 69 jaar · Limmen
♥ Noord-Holland ♥ Gekleurd haar ♥ Blauwe ogen ♥ Dik lijf
Ben jij een vlotte, vriendelijke en geduldige man die lekker met me wilt mailen zodat we elkaar zo beter leren kennen dan hoop ik dat het klikt tussen ons.
Geile oma's die nog op zoek zijn naar lekkere mannen in andere regio's
Dikkertjedap, 66 jaar · Kloosterburen
Discrete man die van houvast houd. Je moet lief zijn, eerlijk en ook mag jij wat houvast hebben. Dat vind ik niet erg. Ik heb
51Agnes, 66 jaar · Heerewaarden
Je zult niet vernederen , je zult me ??laten genieten. En natuurlijk laat ik jou dan ook genieten. ik ben niet kieskeurig het
Else11, 67 jaar · Harelbeke
Het zou zomaar eens kunnen dat jij diegene bent die ook iets moois wil gaan opbouwen en een relatie eruit voort wil laten komen.
GoudenVlinder, 65 jaar · Utrecht
Geef mij wat ik al die jaren qua seks heb gemist, en je zult heerlijk geil beloond worden ;)
Koekjesbakster, 66 jaar · Utrecht
Je bent een prater en niet alleen over hoe mooi of hoe slecht het weer wel niet is. Het is echt niet zo dat ik verwacht dat je de
Gerda64, 69 jaar · Hasselt
lieve humorvolle oprechte man gezocht voor vriendschap en als het klikt een innige langdurige lat-relatie.
BosjeVrolijkheid, 69 jaar · Alphen
gewoon vrolijk zijn plezier maken in het leven en gek doen
Happy2012, 67 jaar · IJsselstein
Je houdt van romantiek, lekker eten en erg erotisch ingesteld? Dan zoek ik jou.