Ik wil dat mijn man EEN MAN IS! Gewoon? Maar geluk zit in de simpele dingen! Ik wil gewoon dat hij me zo teder kust, me zacht knuffelt en praat en met me praat ... Ik wil dat hij klaar staat om met mij te delen, niet een bed, maar ook de rest van het leven! Beschouw je jezelf als zo'n man?
Jij bent een man die middenin het leven staat, de geraniums zijn nog een ver van mijn bed gebeuren. Je houdt van actief bezig zijn, uitstapjes maken, wandelen fietsen, maar een rustmoment op een terrasje en mensen kijken vind je ook niet verkeerd. Lezen, in de tuin zitten met een goed boek, glaasje wijn
Voor mij maakt het in principe niet uit, hoe jij er uit ziet. Zolang je maar weet, hoe je een vrouw moet behandelen en wat er omgekeerd van je verwacht wordt. Hygiëne en discretie is voor mij wel belangrijk. Ik hou van iemand die op zijn uiterlijk let. En een man die alles aan de grote klok hangt, wil ik
Geile oma's die nog op zoek zijn naar lekkere mannen in andere regio's
4LeanneX, 65 jaar · Goes
Rustige, geduldige en lieve man die de intentie heeft om een ??vrouw weer aan het lachen te krijgen. Vertel mij grappen en
OhCaroll, 67 jaar · Braamt
Simpel gezegd zoek ik gewoon een nieuwe vriend. Een man waar ik lief en leed mee kan delen van samen koken tot samen op de bank
BlueBlueM, 66 jaar · Delfzijl
Spontane ervaren man, bij voorkeur van minimaal 45 jaar zodat ik niet het gevoel heb dat ik je moeder ben. Je houdt net als ik
Betsie55, 66 jaar · Nijmegen
Je wil ook weleens gek doen en uit de band springen, iets doen wat niemand van je verwacht en waar niemand ook achter hoeft te
Marga, 65 jaar · Oudegem
Ik zoek een eerlijke man die nog van de kleine alledaagse dingen kan genieten.
Zeeuwseboffertje, 69 jaar · Vlissingen
Heb jij ook genoeg tijd over, ben jij van mijn leeftijd of iets jonger en houd jij wel van een iets rijpere vrouw dan hoor ik misschien
Casyesther, 66 jaar · Hechtel-Eksel
Als jij mijn verhaaltje leest denk jij dat is iets voor mij. Jij bent zelf ook seksueel ingesteld en zou het wel lekker vinden
DartVrouw, 65 jaar · Utrecht
Ik ben op zoek naar een man, leeftijd niet belangrijk zolang hij wel in staat is om seks te hebben, dus potent en energiek. Het