Dit geile 55-jarige meisje uit Middelbeers wil een oudere man ontmoeten voor sexdating! Stuur 19500626 een email en spreek iets met haar af!
19500626, 55 jaar · Middelbeers
♥ Noord-Brabant
♥ Ik heb donkerblond haar
♥ Ik heb grijze ogen
♥ Ik rook niet
♥ Ik heb geen tatoeages's
♥ Ik heb een gezet lichaam
19500626 is op zoek naar: Jij, die heerlijke vent die samen gezellig met me kan doen?
Stuur een berichtje aan 19500626 Meteen sexdaten met 19500626 Afspreken
Ook deze rijpe oma's uit Noord-Brabant zijn nog op zoek naar dating
Kraaijenbergje, 70 jaar · Woensdrecht
♥ Noord-Brabant ♥ Grijs haar ♥ Blauwe ogen ♥ Slank lijf
Ik zou het fijn vinden mocht ik een man leren kennen die ook nog heel actief is in het leven. Ik vind een zorgzame man heel aantrekkelijk.
Zend
SaskiaGedaan, 70 jaar · Breda
♥ Noord-Brabant ♥ Blond haar ♥ Blauwe ogen ♥ Slank lijf
Ben jij degene die ook houdt van gezellig uit eten, lekker wandelen, samen naar een concert / theater gaan of gewoon lekker kletsen, dan ben jij degene die ik zoek. We zijn natuurlijk al wat ouder maar nog wel actief.
Zend
Brabantse, 73 jaar · Schaijk
♥ Noord-Brabant ♥ Grijs haar ♥ Bruine ogen ♥ Gezet lijf
Een geschikte man die houd van gezelschap, een dagje uit zoals mij.
Zend
Geile oma's die nog op zoek zijn naar lekkere mannen in andere regio's
Treinengek, 80 jaar · Nieuwegein
Je houd van het reizen met de trein? En je doet dit ook veel voor je vakantie? Het leukste zou zijn als je dan ook net als ik niet
AliceB, 73 jaar · Peer
Samen leuke dingen ondernemen en genieten van elkaars gezelschap, daar ben je ook naar op zoek. Een man van mijn leeftijd,
Mottig, 70 jaar · Venray
Dit mag je gerust zelf vertellen met een bijgevoegde foto...
Eenkleinedame, 86 jaar · Velserbroek
Ben jij een aardige, sociale en serieus dan ben ik op zoek naar jou.
Sombrero, 77 jaar · Bassevelde
Jij bent een leuke en sympathieke man die zelf ook op zoek is naar gezelschap. Lekker samen wandelen, een kopje koffie drinken
Pinsky, 84 jaar · Maastricht
Ik zoek een partner waar ik nog gezellige uurtjes mee kan doorbrengen.
VeraLimburg, 75 jaar · Beringen
Warm en lief persoon met het nodige al meegemaakt. Maar ook met een dosis frisse moed voor de toekomst.
Anns, 73 jaar · Desteldonk
Een man met wie ik heerlijk kan gaan dansen daar smelt ik voor. Maar kun je dat niet wil ik het je best leren hoor als je dat wilt.